fbpx

REGULAMIN STUDIA MIMOSA PILATES

REGULAMIN ZAWIERANIA I WYKONYWANIA UMÓW

W STUDIU MIMOSA PILATES

 

  1. DEFINICJE
    1. „Aplikacja” – aplikacja „eFitnessAPP” dostępna dla Klubowiczów poprzez Sklep Play oraz AppStore umożliwiająca nabycie Karnetu, zalogowanie się Strefy Klienta oraz wygenerowanie kodu QR uprawniającego do korzystania z zajęć grupowych oraz indywidualnych w studiu Mimosa Pilates.
    2. Cennik Usług – aktualna oferta świadczonych w Klubie usług oraz oferowanych towarów ze wskazaniem jednostkowej ceny, dostępna w Recepcji Studia oraz na Stronie Internetowej.
    3. „Członkostwo” – uprawnienie Klubowicza do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez MIMOSA PILATES, w tym w szczególności uprawnienie do wstępu na teren Studio i do korzystania z organizowanych przez MIMOSA PILATES zajęć grupowych lub indywidualnych z użyciem maszyn Reformer Pilates w obecności Instruktora.
    4. „Dezynfekcja” – proces odkażenia za pomocą odpowiedniego środka chemicznego oraz papierowych ręczników dostępnych w Klubie.
    5. „Dział Obsługi Klienta” – miejsce znajdujące się w strefie wejścia studia, w którym dyżury pełnią Przedstawiciele Klubu zatrudnieni na stanowisku MIMOSA HOST.
    6. „Karnet” – rodzaj Członkostwa Klubowicza, typ wybranego przez Klubowicza Karnetu określa zakres usług świadczonych przez Mimosa Pilates na rzecz Klubowicza na podstawie zawartej umowy.
    7. „Klubowicz” – osoba fizyczna, która zawarła z Mimosa Pilates umowę przyznająca prawo do Członkostwa albo osoba fizyczna, która wykonuje prawa z takiej umowy zawartej przez Mimosa Pilates z przedsiębiorcą.
    8. „Kod QR” – indywidualny kod każdego Klubowicza udostępniony za pośrednictwem Aplikacji eFitnessAPP na urządzenia mobilne posiadające możliwość zalogowania się do Aplikacji.
    9. „Mimosa Pilates” – Mimosa Pilates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Suchym Lesie przy ul. Obornickiej 117, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0001087432, podmiot będący strona Umowy z Klubowiczem będzie wskazany w potwierdzeniu zawarcia Umowy.
    10. „Okres rozliczeniowy – opłata abonamentowa za Członkostwo w studiu Mimosa Pilates jest pobierana w terminie płatności podanym w „Strefie Klienta”. Długość okresu rozliczeniowego zależy od rodzaju planu abonamentowego wybranego podczas zakupu Członkostwa. W niektórych przypadkach termin płatności może ulec zmianie, np. jeżeli nie udało się zrealizować płatności przy użyciu wybranej Metody Płatności, jeżeli użytkownik zmienił rodzaj członkostwa lub jeżeli płatność za członkostwo rozpoczęła się w dniu wypadającym poza danym miesiącem. Informacje o terminie następnej płatności można znaleźć w Strefie Klienta.
    11. „Promocja” – specjalna akcja sprzedażowa, jeżeli jest dostępna na stronie internetowej Mimosa Pilates (mimosapilates.pl)
    12. „Przedstawiciel Klubu” – osoba fizyczna ujawniona w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego jako uprawniona do reprezentowania Mimosa Pilates, upoważniony pracownik Mimosa Pilates lub upoważniona osoba współpracująca z Mimosa Pilates w oparciu o umowę cywilnoprawną.
    13. „Regulamin” – niniejszy wzorzec umowy.
    14. „Okres rozliczeniowy – opłata abonamentowa za Członkostwo w studiu Mimosa Pilates jest pobierana w terminie płatności podanym w „Strefie Klienta”. Długość okresu rozliczeniowego zależy od rodzaju planu abonamentowego wybranego podczas zakupu Członkostwa. W niektórych przypadkach termin płatności może ulec zmianie, np. jeżeli nie udało się zrealizować płatności przy użyciu wybranej Metody Płatności, jeżeli użytkownik zmienił rodzaj członkostwa lub jeżeli płatność za członkostwo rozpoczęła się w dniu wypadającym poza danym miesiącem. Informacje o terminie następnej płatności można znaleźć w Strefie Klienta.
    15. „RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    16. „Studio” – obiekt sportowo-rekreacyjny wyposażony w urządzenia typu reformer dedykowane do treningu pilates składający się z szatni, strefy wejścia i 2 sal do zajęć grupowych lub indywidualnych.
    17. „Strefa klienta” – indywidualne, internetowe konto, dostępne tylko po zalogowaniu się do indywidualnego profilu w Aplikacji za pośrednictwem Strony internetowej, służące do przechowywania danych o umowach z Mimosa Pilates oraz do zarządzania usługami oferowanymi przez Mimosa Pilates.
    18. „Strona Internetowa” – strona internetowa Mimosa Pilates dostępna pod adresem: https://mimosapilates.pl/
    19. „Zamrożenie Umowy” – uprawnienie przysługujące Klubowiczom, z wyjątkiem Klubowiczów korzystających z Karnetów jednorazowych, jednodniowych, miesięcznych, bądź uprawniających do nieodpłatnego wejścia do Studia i skorzystania z usług Mimosa Pilates, które pozwala Klubowiczowi zawiesić Członkostwo w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
  2. ZASADY CZŁONKOSTWA
    1. Osoba zainteresowana uzyskaniem i korzystaniem z Członkostwa musi spełnić następujące warunki:
      1. zapoznać się z warunkami przedstawionymi w Regulaminie i zaakceptować je;
      2. przestrzegać zapisanych w Regulaminie zasad;
      3. uiszczać na rzecz Mimosa Pilates opłaty w wysokości i terminach wskazanych w Regulaminie.
    2. Klubowiczem może być osoba pełnoletnia.
    3. Osoba małoletnia, która ukończyła lat 16, może zostać Klubowiczem za zgodą rodzica lub przedstawiciela ustawowego. Zgoda musi zostać wyrażona podczas osobistej wizyty rodzica lub przedstawiciela ustawowego w Studio, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia.
    4. Zawierając umowę w przedmiocie uzyskania Członkostwa i akceptując niniejszy Regulamin, Klubowicz oświadcza, iż jego stan zdrowia umożliwia mu prawidłowe korzystanie ze Studio oraz usług świadczonych przez Mimosa Pilates, uczestnictwo w zajęciach prowadzonych w Studio, a także prawidłowe wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminu. Przedstawiciele Klubu nie posiadają wykształcenia medycznego. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywanych ćwiczeń fizycznych, przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń, Klubowicz powinien zasięgnąć porady medycznej.
    5. Rozpoczęcie korzystania z zajęć organizowanych w Studiu wymaga zawarcia umowy w przedmiocie uzyskania Członkostwa w trybie ofertowym za pośrednictwem Strony Internetowej i aplikacji. Umowa zawierana jest bezpośrednio ze spółką Mimosa Pilates sp. z o.o.
    6. Korzystanie z Członkostwa w kolejnym miesięcznym okresie rozliczeniowym możliwe jest po dokonaniu opłaty w terminie i wysokości określonych w Regulaminie. Opłaty powinny być wnoszone przy użyciu jednej z następujących metod płatności:
      1. przy użyciu karty kredytowej albo debetowej posiadającej funkcję dokonywania płatności internetowych poprzez:
        1. upoważnienie Mimosa Pilates za pośrednictwem Aplikacji do cyklicznego obciążenia odpowiednio karty kredytowej albo debetowej Klubowicza, kwotą stanowiącą należność z tytułu opłaty miesięcznej;
        2. obciążenia odpowiednio karty kredytowej albo debetowej Klubowicza z góry całą kwotą należności z tytułu opłaty za Karnet (niniejsza opcja zapłaty dotyczy tylko Karnetów uprawniających do korzystania z usług Mimosa Pilates przez czas określony, które wskazane są na Stronie Internetowej).
      2. Mimosa Pilates zastrzega, że dostępność metod płatności, o których mowa w ustępie poprzedzającym może różnić się w przypadku poszczególnych Karnetów. Opłata miesięczna uiszczana jest z góry za dany okres rozliczeniowy. W dacie uiszczenia opłaty miesięcznej w Strefie Klienta danego Klubowicza generowana jest faktura VAT za usługę. W przypadku zaistnienia opóźnienia po stronie Klubowicza w zapłacie miesięcznej raty, faktura VAT zostaje wystawiona na koniec miesiąca rozliczeniowego.
      3. Klubowicz zobowiązany jest zapewnić środki na rachunku bankowym, tak aby w terminie realizacji płatności na jego rachunku znajdowała się kwota niezbędna do opłacenia należności.
      4. W przypadku, w którym próba obciążenia kwotą należną z tytułu opłaty miesięcznej karty kredytowej albo debetowej wskazanej przez Klubowicza będzie bezskuteczna, Mimosa Pilates będzie podejmowała kolejne próby obciążenia w przeciągu kolejnych 40 dni.
      5. W przypadku, gdy data płatności przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, dyspozycje polecenia zapłaty będą realizowane w najbliższym dniu roboczym, przypadającym po dacie płatności.
      6. Klubowicz zobowiązany jest do poinformowania Przedstawiciela Klubu oraz do ustalenia z nim innego sposobu realizacji płatności, w przypadku gdy:
        1. odwołał udzieloną uprzednio skutecznie w swoim banku zgodę na obciążanie rachunku,
        2. środki na rachunku bankowym nie wystarczają na pokrycie kwoty obciążenia,
        3. rachunek bankowy został zamknięty,
        4. zmienił w swoim banku dane,
        5. próby obciążenia rachunku przez Mimosa Pilates okazały się bezskuteczne.

 

  1. Klubowicz, który nie uiści opłaty miesięcznej bądź ma nieuregulowane zaległe płatności, traci prawo do korzystania z Członkostwa w szczególności wstępu na zajęcia organizowane przez Mimosa Pilates.
  2. W przypadku dokonania przez Klubowicza płatności, zaliczana jest ona na poczet najstarszej wymagalnej należności, a przywrócenie prawa do korzystania z Członkostwa następuje wyłącznie w przypadku uiszczenia wszystkich należności, łącznie z bieżącą opłatą miesięczną.
  • PRZEPISY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE
    1. Z Członkostwa można korzystać we wszystkie dni otwarcia Studia, w godzinach otwarcia Studia tylko w ramach zorganizowanych zajęć grupowych lub indywidualnych z udziałem instruktora zatrudnionego przez Mimosa Pilates.
    2. Wejście na teren Studia możliwe jest poprzez:
      1. zeskanowanie indywidualnego Kodu QR wygenerowanego za pomocą aplikacji eFitnessAPP w oznaczonym miejscu znajdującym się w recepcji Studia.
    3. Telefon z aplikacją i kodem QR nie może być udostępniany osobom trzecim.
    4. Klubowicz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym w szczególności stroju sportowego oraz skarpet. W przypadku braku odpowiedniego stroju Mimosa Pilates ma prawo do odmówienia uczestnictwa w zajęciach.
    5. Na czas przebywania na sali do zajęć grupowych oraz VIP w Studio, Klubowicz zobowiązany jest do pozostawienia plecaków i toreb w Szatni.
    6. Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione na sali do zajęć grupowych oraz VIP Studia. W przypadku szatni z szafkami zabezpieczanymi zamkiem na klucz, Klubowicz ponosi odpowiedzialność utraty lub zniszczenia rzeczy.
    7. Klubowicz jest zobowiązany do zachowania na terenie Studio porządku oraz spokoju, a także do niezakłócania innym Klubowiczom, Pracownikom możliwości korzystania ze Studio i świadczonych przez Mimosa Pilates usług.
    8. Z pomieszczeń i urządzeń Studio, Klubowicz jest zobowiązany korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez Przedstawicieli Studio lub wynikający ze stosownych instrukcji.
    9. Klubowicz może korzystać z urządzeń, które nie są wykorzystywane aktualnie przez inną osobę, w szczególności przez innego Klubowicza lub Trenera oraz w związku z prowadzonymi zgodnie z grafikiem zajęciami grupowymi.
    10. Przed rozpoczęciem zajęć, jak również po zakończeniu zajęć Klubowicz zobowiązany jest do Dezynfekcji urządzenia (reformer) i akcesoriów za pomocą środków udostępnionych w tym celu przez Przedstawiciela Klubu.
    11. Klubowicz zobowiązuje się do dbania o sprzęt i porządek w Studio. Klubowicz powinien w szczególności pozostawiać użytkowany sprzęt oraz akcesoria w miejscu do tego przeznaczonym oraz w postaci pozwalającej na skorzystanie ze sprzętu oraz akcesoriów przez kolejnych użytkowników. Sprzęt powinien zostać przywrócony do ustawień początkowych, chyba że byłoby to niewskazane, uwzględniając potrzeby kolejnego użytkownika.
    12. Klubowicz korzysta z usług świadczonych przez Mimosa Pilates na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Mimosa Pilates żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem ze sprzętu w Studio lub w związku ze świadczonymi w Klubie usługami, chyba że zostało to spowodowane przez infrastrukturę Studio lub Przedstawicieli Klubu w sposób zawiniony.
    13. Klubowicz ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone na terenie Studio, m.in. z powodu nieprawidłowego korzystania ze sprzętu lub nieprawidłowego wykonywania ćwiczenia.
    14. Klubowicz nie jest uprawniony do zarobkowego korzystania ze Studia, w tym do świadczenia w Klubie odpłatnych usług, chyba że takie uprawnienie wynika z odrębnej umowy zawartej przez Klubowicza z Mimosa Pilates.
    15. Klubowicz jest zobowiązany do pojawienia się na zajęciach punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć. W przypadku pierwszej wizyty w Studio konieczne jest przybycie min. 20 min przed godziną rozpoczęcia określoną w grafiku udostępnionym na stronie mimosapilates.pl.
    16. Mimosa Pilates zastrzega sobie prawo do wprowadzenia limitu zapisanych osób na zajęcia oraz zasady wcześniejszego dokonywania zapisu na takie zajęcia. Klubowicz, który zapisał się na zajęcia, a z różnych przyczyn nie może na nie dotrzeć, zobowiązany jest do odwołania rezerwacji. 24h bez konsekwencji
    17. W innym przypadku pomimo nieobecności Klubowiczowi zostanie zaliczona jemu obecność na zajęciach czego konsekwencją będzie wykorzystanie wejścia i odpowiednie zmniejszenie liczby dostępnych wejść znajdujących się w Karnecie w bieżącym okresie rozliczeniowym.
    18. Klubowicz jest zobowiązany opuścić Studio po ostatnich zajęciach najpóźniej 30 minut po ich zakończeniu.
    19. Klubowicz jest zobowiązany, po zakończeniu korzystania ze Studia w danym dniu, opróżnić szafkę i pozostawić kluczyk w szafce.
    20. Jeżeli w danym dniu po zamknięciu Studia jakakolwiek szafka pozostanie zamknięta, dwóch Przedstawicieli Klubu komisyjnie otwiera szafkę, sporządza protokół zawierający listę rzeczy pozostawionych w szafce, które następnie przechowuje w Dziale Obsługi Klienta Studia przez okres 7 dni. Po upływie 7 dni zawartość szafki uznana zostaje za rzeczy porzucone w rozumieniu przepisu art. 180 kodeksu cywilnego i dowolnie rozdysponowana przez Mimosa Pilates. Klubowiczowi odszkodowanie nie przysługuje.
    21. Zabrania się przynoszenia do Studia przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie na teren Studia mogłoby prowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających w Studiu, ich życia oraz zdrowia.
    22. Mimosa Pilates zastrzega sobie prawo do wizualnego monitoringu Studia. Kamery zainstalowane są jedynie w celach bezpieczeństwa i w celach dowodowych, a nagrania monitoringu mogą stanowić podstawę do pociągnięcia do odpowiedzialności osób, naruszających przepisy prawa oraz postanowienia Regulaminu. Jednocześnie Mimosa Pilates oświadcza, iż monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych i godności Klubowiczów, a obrazy z kamer przeglądane mogą być wyłącznie przez osoby do tego upoważnione.
    23. Zarówno w Studiu, jak również w budynku, w którym Studio się znajduje, obowiązuje zakaz:
      1. niszczenia, uszkadzania, zanieczyszczania i zaśmiecania;
      2. posługiwania się urządzeniami alarmowymi i awaryjnymi bez uzasadnienia;
      3. wchodzenia osób nieuprawnionych do wydzielonych pomieszczeń, do których wstęp jest zabroniony;
      4. umieszczania i usuwania bez zgody Mimosa Pilates w jakimkolwiek miejscu napisów, ogłoszeń, reklam i rysunków;
      5. dokonywania czynności grożących wywołaniem pożaru, w szczególności wzniecania lub używania ognia;
      6. wprowadzania zwierząt;
      7. wnoszenia i zażywania środków odurzających;
      8. sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych;
      9. zakłócania krzykiem, hałasem lub innym wybrykiem porządku publicznego lub spokoju osób korzystających z usług Studia;
      10. konsumpcji, poza miejscami do tego wyznaczonymi.
    24. Jeżeli Klubowicz narusza Regulamin lub nie stosuje się do poleceń Przedstawiciela Klubu, może zostać zobowiązany przez Przedstawiciela Klubu do natychmiastowego opuszczenia Studia.
    25. Mimosa Pilates zastrzega sobie prawo do zamknięcia Studia w święta kościelne lub państwowe.
    26. O fakcie zamknięcia Studia w sytuacji opisanej w ustępie poprzedzającym, Klubowicz zostanie poinformowany z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez pocztę elektroniczną – na adres mailowy podany w formularzu internetowym przed zawarciem umowy w przedmiocie Członkostwa.
    27. Studio może być zamknięte na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji gdy zamknięcie Studia jest zaplanowane, Przedstawiciel Klubu powiadomi o tym Klubowicza z 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez pocztę elektroniczną.
    28. W przypadku, gdy do zamknięcia Studia dojdzie z przyczyn niezależnych od Mimosa Pilates, takich jak m.in. siła wyższa bądź decyzja organów państwa, umowa zawarta na czas określony ulega przedłużeniu o okres zamknięcia Studia
    29. . Opłaty są w tych okolicznościach pobierane na zasadach dotychczasowych, zgodnie z Regulaminem. W okresie zamknięcia Studia, Klubowicz zachowuje prawo do korzystania z usług świadczonych przez Mimosa Pilates w tym w szczególności do usług świadczonych w formie online. Za czas przedłużonego Członkostwa, Klubowicz nie ponosi opłat.
    30. W przypadku, gdy do zamknięcia Studia dojdzie z przyczyn niezależnych od Mimosa Pilates, takich jak m.in. siła wyższa bądź decyzja organów państwa, Klubowicze, którzy zawarli z Mimosa Pilates umowę na czas nieokreślony zachowują prawo do korzystania z usług świadczonych przez Mimosa Pilates, w tym w szczególności do usług świadczonych w formie online. Opłaty są w tych okolicznościach pobierane na zasadach dotychczasowych, zgodnie z Regulaminem. Klubowiczowi przysługuje wówczas również prawo do Zamrożenia Umowy na zasadach określonych w Regulaminie, nawet jeżeli w danym roku skorzystał już z tego uprawnienia.
    31. Akceptując niniejszy Regulamin Klubowicz wyraża zgodę na publikowanie i rozpowszechnianie swojego wizerunku na profilach społecznościowych należących do Mimosa Pilates w szczególności TikTok, Instagram, Facebook. Ewentualne zgłoszenia odnośnie wycofania zgody na publikowanie wizerunku należy zgłaszać na adres hello@mimosapilates.pl.
  1. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ STUDIO
    1. Mimosa Pilates oferuje następujące usługi w ramach Członkostwa:
      1. Zajęcia grupowe pilates wg. grafiku zajęć pod opieką wykwalifikowanego instruktora z wykorzystaniem urządzeń typu reformer i ewentualnie innych akcesoriów.
      2. Zajęcia indywidualne pilates wg. grafiku zajęć lub w ramach indywidualnie wyznaczonej daty i godziny przez Przedstawiciela Klubu pod opieką wykwalifikowanego instruktora z wykorzystaniem urządzeń typu reformer i ewentualnie innych akcesoriów.
      3. Usługi Online.
    2. Zakres usług zależy od rodzaju wybranego Karnetu.
  2. KARNETY, CZAS TRWANIA UMOWY
    1. Mimosa Pilates może oferować Klubowiczom w ramach Członkostwa różne typy Karnetów.
    2. Poszczególne typy Karnetów oraz aktualne ceny są wskazane na Stronie Internetowej.
    3. Podstawowym rodzajem Członkostwa Mimosa Pilates jest Członkostwo na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia (ze skutkiem na koniec kolejnego Okresu Rozliczeniowego) z określoną liczbą wejść na zajęcia do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym.
    4. Liczba dostępnych wejść w ramach Członkostwa odnawia się automatycznie 1 dnia Okresu Rozliczeniowego.
    5. Niewykorzystane wejścia w minionym Okresie Rozliczeniowym przepadają, nie przechodzą na kolejny Okres Rozliczeniowy, nie kumulują się. Mogą zostać wykorzystane tylko i wyłączne w bieżącym Okresie Rozliczeniowym.
    6. Klubowicz może zakupić Karnet również w ramach Promocji. Warunki zawarcia umowy w przypadku Promocji każdorazowo określane są indywidualnie, na potrzeby konkretnej akcji promocyjnej.
  3. ZMIANA CENNIKA ŚWIADCZENIA USŁUG
  4. Mimosa Pilates zastrzega sobie możliwość zmiany Cennika Usług, jeżeli aktualnie obowiązujący Cennik nie odpowiada cenom rynkowym poszczególnych karnetów, a zmiana jest niezbędna ze względu na szczególne warunki ekonomiczne, w szczególności wzrost cen wywołany inflacją.
  5. Zmiana Cennika Usług nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu.
  6. Klubowicze zostaną poinformowani o zmianie Cennika Usług z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem, poprzez:
    1. Ogłoszenie na stronie mimosapilates.pl
    2. informację przesłaną na adres e-mail Klubowicza, podany przy zawarciu umowy,
    3. informację pisemną, wywieszoną w widocznym, ogólnodostępnym miejscu w Studiu.
  7. Zmiana Cennika Usług odnosi skutek:
    1. W stosunku do umów zawartych na czas nieokreślony – z dniem wejścia w życie nowego Cennika, z zastrzeżeniem ust. 6 ;
    2. W stosunku do umów zawartych na czas określony – w dniu zawarcia nowej umowy na czas określony lub przejścia dotychczasowej umowy terminowej na czas nieokreślony, na zasadach określonych w Rozdziale VII ust. 10 Regulaminu.
  8. Klubowiczowi, który zawarł umowę, o której mowa w ust. 4 lit. a) powyżej, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a także bez zachowania okresu wypowiedzenia.
  9. Oświadczenie o odstąpieniu, o którym mowa w ust. 5 powyżej, należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i złożyć osobiście w Dziale Obsługi Klienta Studia.
  10. Bezskuteczny upływ terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu, o którym mowa w ust. 5 powyżej, poczytywany jest za akceptację nowych warunków cenowych obowiązujących w Klubie.
  • ZAMROŻENIE UMOWY, ZAKOŃCZENIE UMOWY
    1. Klubowicz, który:
      1. zapłacił opłatę miesięczną za bieżący miesiąc i nie zalega z opłatami wobec Mimosa Pilates,

– uprawniony jest jednorazowo w każdym okresie dwunastomiesięcznym obowiązywania umowy (do okresu tego nie zalicza się okresu Członkostwa przyznawanego nieopłatnie Klubowiczowi) do Zamrożenia Umowy na okres od jednego miesiąca (w zależności od karnetu). W trakcie Zamrożenia Umowy Klubowicz nie może korzystać z usług świadczonych w Studiu.

  1. Zamrożenie Umowy następuje na zgłoszony Przedstawicielowi Klubu, pisemny wniosek Klubowicza Okres Zamrożenia Umowy biegnie od pierwszego dnia miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym dokonano skutecznego zgłoszenia i może być dokonywane wyłącznie na okres pełnych miesięcy kalendarzowych.
  2. W okresie Zamrożenia Umowy, Klubowicz zobowiązany jest do ponoszenia opłaty miesięcznej w wysokości 29,00 zł.
  3. Zamrożenie dopuszczalne jest tylko na pełne okresy rozliczeniowe.
  4. Po okresie Zamrożenia Członkostwo automatycznie zostanie aktywowane.
  5. Klubowicz nie może dokonać Zamrożenia Umowy w okresie wypowiedzenia.
  6. W przypadku Umowy zawartej na czas nieokreślony, Klubowiczowi oraz Mimosa Pilates przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc, liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym dokonano wypowiedzenia Umowy. Wypowiedzenie umowy nie może być dokonane w okresie Zamrożenia Umowy.
  7. W przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Klubowicza, Mimosa Pilates przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia. Mimosa Pilates przysługuje wówczas uprawnienie do zachowania wynagrodzenia proporcjonalnie do czasu trwania umowy w miesiącu, w którym dokonano jej wypowiedzenia
  8. Za rażące naruszenie postanowień Regulaminu uważa się w szczególności naruszanie dobra Mimosa Pilates, zniszczenie mienia Mimosa Pilates oraz opóźnienie w uiszczeniu opłat za Członkostwo za okres dłuższy niż 3 miesiące.
  9. Wypowiedzenie umowy uznaje się za skuteczne, jeżeli zostało sporządzone w formie pisemnego oświadczenia pod rygorem nieważności oraz prawidłowo doręczone drugiej stronie.
  10. Wypowiedzenie umowy przez Klubowicza powinno zostać złożone osobiście w Dziale Obsługi Klienta Studia lub bezpośrednio w Strefie Klienta.
  11. Wypowiedzenie umowy przez Mimosa Pilates powinno zostać wręczone osobiście Klubowiczowi bądź doręczone na adres podany przez Klubowicza w formularzu internetowym przed zawarciem umowy.
  12. Od umowy zawartej poza Klubem, do którego jest przypisany Klubowicz, Klubowicz może odstąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. Wówczas nastąpi również zwrot wpłaconych przez Klubowicza środków pieniężnych takich jak pierwsza pobrana opłata za Karnet.
  13. Odstąpienie od Umowy może zostać złożone na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.).
  14. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Klubowicza, który złożył oświadczenie o żądaniu świadczenia na jego rzecz usług wynikających z Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od niej, Klubowicz zobowiązany będzie do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.
  • SKARGI I REKLAMACJE
    1. Klubowicz może złożyć skargę lub reklamację w Dziale Obsługi Klienta Studia w przypadku niezadowolenia z jakości lub nienależytego wykonania usług. Formą składania skarg i reklamacji jest forma pisemna. Elementami niezbędnymi do przyjęcia zgłoszenia są: imię i nazwisko Klubowicza, adres korespondencyjny, podpis Klubowicza oraz opis przedmiotu skargi lub reklamacji.
    2. Mimosa Pilates udziela pisemnej odpowiedzi na skargę lub reklamację w terminie 14 dni.
    3. Klubowicz posiada możliwość skorzystania z pozasądowych, alternatywnych metod rozstrzygania sporów, może także zwrócić się o mediację albo o rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Klubowicz może złożyć wniosek do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje, dane kontaktowe oraz wykaz polubownych sądów konsumenckich znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klubowicz może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. DANE OSOBOWE
    1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach świadczonych usług, a także usług marketingowych, jest

Mimosa Pilates” – Mimosa Pilates spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Suchym Lesie przy ul. Obornickiej 117, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0001087432 – zwani dalej również „Administratorem”

  1. Dane osobowe Klubowicza są przetwarzane przez Administratora zgodnie z RODO oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
  2. Dane osobowe Klubowicza są przetwarzane przez Administratora w celu:
    1. realizacji umowy w przedmiocie Członkostwa, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
    2. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak np. ustalanie, dochodzenie roszczeń, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
    3. marketingowym, wyłącznie na podstawie wyrażonej przez Klubowicza zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klubowicza, w szczególności dotyczące przysługujących Klubowiczom praw wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, znajdują się w klauzuli informacyjnej, wysyłanej mailem.
  1. UWAGI KOŃCOWE
    1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
    2. Klubowicz oraz Mimosa Pilates są zobowiązani do wzajemnego informowania o wszelkich zmianach adresu zamieszkania oraz adresu do korespondencji, w tym także adresu do korespondencji elektronicznej i numerów telefonów komórkowych, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany, pod rygorem uznania skuteczności doręczenia wszelkich oświadczeń woli na adres poprzedni.
    3. Mimosa Pilates jest uprawniony do wprowadzania zmiany niniejszego Regulaminu oraz cennika Studia, w szczególności. w związku ze zmianą sytuacji rynkowej, wzrostem cen wywołanym inflacją, z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wywieszenie stosownej informacji na ten temat w Dziale Obsługi Klienta Studia oraz jej przekazanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy podany przez Klubowicza w formularzu internetowym przed zawarciem umowy.
    4. W przypadku zmiany Regulaminu Klubowiczowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni od powiadomienia o wprowadzeniu zmian, dokonanego przez Mimosa Pilates w sposób określony w ustępie poprzednim. W przypadku złożenia przez Klubowicza oświadczenia o wypowiedzeniu, do czasu wygaśnięcia umowy, zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
    5. Klubowicz wyraża zgodę na:
      1. zmianę Spółki świadczącej usługi w Studiu w ramach podpisanej umowy w danej lokalizacji;
      2. zmiana podmiotu nie wymaga konieczności zawarcia nowej umowy. Klubowicz wyraża zgodę na cesję ogółu praw i obowiązków wynikających z Umowy.
    6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.11.2024.